Zaterdag al!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Aline - WaarBenJij.nu Zaterdag al!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Aline - WaarBenJij.nu

Zaterdag al!!

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

29 Januari 2015 | Nederland, Delft

Lieve mensen

Dit is mijn eerste berichtje op mijn blog. Ik zal proberen om als ik op Bali zit regelmatig wat erop te zetten :)

Zaterdag is het eindelijk zover, dan ga ik naar Bali!!
Als er mensen zijn die mij nog willen uitzwaaien, laat het dan weten, dan vertel ik je hoe laat ik vertrek :)

Ik heb heel veel zin in zaterdag, maar vind het wel spannend. Gelukkig vlieg ik niet alleen, maar vlieg ik samen met iemand anders naar Bali :) Ik moet overstappen op Jakarta na een vlucht van ruim 13 uur en vanaf daar nog 2 uur vliegen naar Denpassar waar ik wordt opgewacht en dan wordt ik naar Ubud gebracht waar ik in een vrijwilligershuis verblijf.

Ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik dankzij meerdere mensen al het geld bij elkaar heb gekregen en ik wil iedereen hierbij bedanken!!
Strak ga ik m'n tas inpakken en nog laatste dingen kopen als ik die nog niet heb.

Het meeste heb ik ondertussen wel geregeld. Vliegtickets zijn natuurlijk al een tijd geleden geboekt, vaccinaties heb ik gehaald, ik heb een VOG (verklaring omtrent gedrag), ik heb alles voor op Bali geregeld (hoop ik), mijn tas ga ik straks inpakken en voor de rest heb ik nog allemaal andere dingen gedaan die ik nu niet kan verzinnen.

Ik verheug me ook heel erg op het weer op Bali, want ik ben de kou en sneeuw/regen/hagel hier in Nederland nu wel zat. Op Bali zal het ook regenen aangezien het het regenseizoen is, maar daar is het gelukkig wel rond de 30 graden :)

Als iemand nog tips heeft voor plaatsen om echt gezien te moeten hebben op Bali of andere tips voor mijn reis daarnaartoe of voor als ik daar ben, hoor ik dat graag! En als iemand heel graag iets van Bali wil hebben, zeg het dan vooral, dan neem ik het mee :)

Meer heb ik nu niet echt te zeggen en het zou best kunnen dat mijn volgende berichtje niet vanuit Nederland is, maar vanuit Bali! Alvast tot over een maand weer allemaal!!

Als je een mailtje wilt krijgen elke keer als ik iets op mijn blog zet, zeg dat even, want dan zorg ik dat je op de mailingslijst komt. Ik zal ook proberen te zorgen dat elke keer dat ik een berichtje op mijn blog je dit op mijn facebook kan zien :)

Aline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aline

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 9388

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 02 Maart 2015

Bali

Landen bezocht: